Адміністративні послуги
Оновлено 03.03.2020
Увага!
Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» від 10 грудня 2015 року №888-VIII функції по реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб з 4 квітня 2016 року будуть здійснювати виконавчі органи місцевого самоврядування (сільські, селищні, міські ради) на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.
Тобто, з 4 квітня 2016 рокудляреєстрації, зняття з реєстрації місця проживання необхідно звертатися до виконавчих органів місцевого самоврядування (міські, селищні, сільські ради) на відповідній території.
Адміністративні послуги по зняттю/реєстрації місця проживання на території Білопільської міської ради надаються в центрі надання адміністративних послуг Білопільської районної державної адміністрації за адресою: м. Білопілля, вул. Старопутивльська, 35, каб. №14.
ЧАТ-БОТ: ДМС ЗАПРОВАДЖУЄ НОВИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ СЕРВІС
Відтепер отримати консультацію з оформлення біометричних документів та скористатися офіційними електронними сервісами міграційної служби можливо в інтерактивному режимі – у популярних месенджерах Viber та Telegram.
Про це розповів Голова Державної міграційної служби Максим СОКОЛЮК під час брифінгу в інформаційному агентстві «Укрінформ»
Робота чат-бота полягає в тому, що він поставить особі кілька запитань щодо індивідуальних умов оформлення документа та поінформує, які саме документи потрібно мати із собою під час оформлення у міграційній службі або центрі надання адміністративних послуг (ЦНАП). В інтерактивному режимі можна отримати консультацію про оформлення всіх біометричних документів, які видає ДМС – ID-картка, закордонний паспорт, а також посвідки на постійне та тимчасове проживання для іноземців та осіб без громадянства.
«Родзинкою сервісу є те, що кожна особа за своїм бажанням зможе отримати у месенджері повідомлення про кожен новий етап оформлення документа аж до моменту, коли документ прибуде до підрозділу для видачі», – зазначив Голова ДМС.
Чат-бот – це вже 12-й електронний сервіс, створений міграційною службою з метою підвищення якості надання адміністративних послуг та зменшення корупційних ризиків у діяльності підрозділів ДМС. Користування новим сервісом та всіма електронними сервісами міграційної служби є безкоштовним для громадян.
«Електронні сервіси не лише спрощують отримання послуг громадянами, а й роблять роботу міграційної служби максимально прозорою та допомагають долати корупцію, крок за кроком знецінюючи її. – додав очільник, – Адже за умови використання електронних сервісів ДМС давати хабарі немає кому і за що».
Голова ДМС також зазначив, що сайт міграційної служби щомісяця відвідує більш як півмільйона громадян, загалом же протягом 2018 року електронними сервісами скористалися 35 мільйонів разів. Найбільш популярними з них є електронна черга, перевірка стану оформлення документа та перевірка документа за базами недійсних, втрачених та викрадених.
«Сервіси міграційної служби користуються величезним попитом і це означає, що ми рухаємось у вірному напрямку», – наголосив Максим СОКОЛЮК.
У брифінгу також взяли участь Валерій БАКАЛ – заступник Голови Державного агентства з питань електронного урядування України та Олексій КУБАРЬ – координатор проекту «Реформа управління на сході України ІІ», що виконується Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Федерального уряду Німеччини.
Посилання на чат-боти розміщено на сторінці онлайн-сервісів (Viber, Telegram).
ЗМІНЕНО ПОРЯДОК ВЕДЕННЯ ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ
19 березня 2019 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 18 липня 2018 року №710, якою внесено зміни до Порядку ведення Державного земельного кадастру (Постанова КМУ від 17 жовтня 2012 року №1051).
Вказані зміни дозволяють:
- кожному громадянину України отримувати викопіювання з Державного земельного кадастру у режимі онлайн з можливістю його друку на власному комп’ютері;
- сертифікованим інженерам-землевпорядникам подавати заяви про здійснення державної реєстрації земельної ділянки в електронній формі із застосуванням веб-технологій, з використанням особистого електронного цифрового підпису;
- сертифікованим інженерам-землевпорядникам проводити попередню перевірку електронних документів, які подаються для внесення відомостей до Державного земельного кадастру. Завдяки цьому, виконавці землевпорядних робіт самостійно виявлятимуть недоліки у електронних документах до їх подачі державним кадастровим реєстраторам;
- організувати он-лайн моніторинг усіх видів заяв, що опрацьовуються у Державному земельному кадастрі;
- скоротити кількість форм заяв щодо обмежень у використанні земель до однієї, що зменшить кількість випадків неузгодженостей під час подання відповідних документів як у заявників, так і у державних кадастрових реєстраторів;
- деталізувати підстави для відмови у внесенні відомостей до Державного земельного кадастру, що зменшить ризик виникнення необґрунтованих відмов державних кадастрових реєстраторів за результатами розгляду відповідних документів.
Змінами впроваджено 17 видів електронних сервісів:
- електронні сервіси для отримання викопіювання з картографічної основи ДЗК, кадастрової карти (плану);
- попередня перевірка електронних документів – 4 види (для адміністративно-територіальних одиниць, нормативної грошової оцінки земель, обмеження у використанні земель та земельної ділянки);
- моніторинг розгляду звернень у системі ДЗК – 12 видів, які передбачені пунктом 211 Порядку ведення ДЗК.
Основні зміни
Тепер отримати викопіювання з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану) має право будь-яка фізична або юридична особа за умови її ідентифікації з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП) чи іншого альтернативного засобу ідентифікації особи, в тому числі органи державної влади, органи місцевого самоврядування для здійснення своїх повноважень, визначених законом.
Викопіювання з картографічної основи ДЗК можна отримати онлайн з можливістю її друку на своєму комп’ютері для подальшого використання при підготовці землевпорядної документації.
Отже, тепер заявник витрачатиме менше часу на отримання зазначених графічних матеріалів і зможе використовувати їх при підготовці документації.
Спрощується процедура державної реєстрації земельної ділянки з урахуванням принципу екстериторіальності при наданні відповідної послуги, усуваються причини, які зумовлюють необхідність неодноразових звернень фізичних та юридичних осіб із заявами та документами через центри надання адміністративних послуг до державних кадастрових реєстраторів (у разі виявлення помилок, необхідності внесення певних уточнень), та, як наслідок, зменшуються зайві витрати матеріальних ресурсів. При цьому залишається можливість подання відповідних документів щодо внесення відомостей до Державного земельного кадастру до Державного кадастрового реєстратора.
Деталізуються підстави для відмови у внесенні відомостей до Державного земельного кадастру:
- якщо підставою для відмови є невідповідність поданих документів вимогам законодавства, реєстратор в рішенні про відмову відзначає такі відомості з посиланням на нормативно-правовий акт і його положення, з якими виявлено невідповідність;
- у разі, якщо підставою для відмови є нерозбірливий текст, закреслені слова, помилки й т. п., реєстратор у своєму рішенні про відмову вказує назву документа і його частину, в якій написано нерозбірливий текст або виявлені помилки, а якщо заявник подав документи не в повному обсязі, то реєстратор зазначає назви документів, яких не вистачає.
Запроваджується он-лайн моніторинг розгляду усіх видів заяв, що опрацьовуються у Державному земельному кадастрі, з метою недопущення порушень під час державної реєстрації земельних ділянок.
Сервіси відкритого моніторингу надають можливість контролювати стан готовності необхідних документів з відомостями ДЗК та отримувати актуальну інформацію про можливість їх отримання у відповідному центрі надання адміністративних послуг (ЦНАП).
Прогнозують, що внесені зміни позитивно вплинуть на:
- зменшення корупційних ризиків – на 167 тис. контактів із чиновниками кожного року;
- збільшення надходжень від земельного податку – на 2,3 млн. гривень;
- зменшення тіньової економіки – на 79 млн. гривень.
Надання адміністративних послуг засобами УДППЗ «Укрпошта»
З 1 листопада 2013 року громадяни можуть скористатися послугами Державної реєстраційної служби України, звернувшись до найближчого відділення УДППЗ «Укрпошта».
Це стало можливим завдяки реалізації програми «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту», чому передувало підписання Меморандуму про взаємне співробітництво у сфері спрощення процедури надання адміністративних послуг між Державною реєстраційною службою України та Українським державним підприємством поштового зв’язку «Укрпошта» та затвердження Регламенту взаємодії Державної реєстраційної служби України та Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» щодо забезпечення спрощеного доступу до адміністративних послуг.
Таким чином, зараз у відділеннях УДППЗ «Укрпошта» громадяни можуть отримати необхідну інформацію про послуги Укрдержреєстру, оформити необхідний пакет документів, надіслати його до реєстраційної служби.
Заповнюючи заяву, громадянин зазначає, яким чином він хоче отримати відповідь: кур’єрською доставкою, поштою або безпосередньо в реєстраційній службі.
УВАГА!
Білопільська районна державна адміністрація повідомляє, що з 01.07.2019, у зв’язку зі зміною прожиткового мінімуму для працездатних осіб, змінено вартість надання адміністративних послуг, а саме: |
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ ПОВІДОМЛЯЄ
Головне управління Державної казначейської служби України у Сумській області повідомляє, що з 2 липня 2018 року змінюються реквізити рахунків для зарахування податків, зборів та обов'язкових платежів до державного та місцевих бюджетів Актуальні реквізити відкритих рахунків для зарахування надходжень за кодами класифікації доходів бюджету розміщені на web-порталі Державної казначейської служби України на сторінці Головного управління Державної казначейської служби України у Сумській області за адресою: http://www.treasury.gov.ua/reg/control/sum/uk/publish/category/339873. |
ВІДТЕПЕР ЗАРЕЄСТРУВАТИ БІЗНЕС В УКРАЇНІ МОЖНА ОН-ЛАЙН
01 березня Міністерство юстиції та Державне агентство з питань електронного урядування презентували нові електронні послуги у сфері державної реєстрації Нові електронні сервіси представлені для фізичних осіб-підприємців: державна реєстрація фізичної особи-підприємця, внесення змін до відомостей, включення відомостей до реєстру та припинення підприємницької діяльності. Для юридичних осіб: державна реєстрація створення юридичної особи та включення відомостей до реєстру. |
«РОБОТА ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНПОСЛУГ МАЄ БУТИ МАКСИМАЛЬНО ЕФЕКТИВНОЮ ТА ЗРУЧНОЮ ДЛЯ КОЖНОГО ВІДВІДУВАЧА»
На цьому наголосив голова Білопільської районної державної адміністрації Володимир ВЕРЕЩАГІН в ході заслуховування на апаратній нараді звіту про роботу центру надання адміністративних послуг Білопільської районної державної адміністрації за 2016 рік та перспективи розвитку на 2017 рік «Завданнями Центру є: інформування та консультування замовників щодо послуг; прийом документів для отримання послуг; передача документів суб’єктам надання адміністративних послуг; контроль за проходженням документів та термінами виконання послуг; отримання результату послуги від суб’єктів надання адміністративних послуг; видача результату послуги замовникам», - повідомив начальник відділу організаційного забезпечення діяльності центру надання адміністративних послуг апарату Білопільської районної державної адміністрації Володимир ПУГАЧ. |
More Articles...
- ДО УВАГИ СУБ’ЄКТІВ ЗВЕРНЕННЯ!
- УВАГА! ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ!
- УВАГА!
- ДО УВАГИ ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ!!!
- ДО ВІДОМА НАСЕЛЕННЯ
- ДО ВІДОМА ГРОМАДЯН, ЯКИМ ВИПОВНИЛОСЯ 16 РОКІВ
- ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ БІЛОПІЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ІНФОРМУЄ
- ПОЧАТОК ФУНКЦІОНУВАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ СЕРВІСІВ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ У СФЕРІ РЕЄСТРАЦІЇ
- УРЯД ВИЗНАЧИВ ПЕРЕЛІК АДМІНПОСЛУГ, ЯКІ МОЖНА ОТРИМАТИ В ЦЕНТРАХ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
- ЦНАП ЗАБЕЗПЕЧУЄ ЗРУЧНІ ТА ДОСТУПНІ УМОВИ ОТРИМАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ