ЦНАП ЗАБЕЗПЕЧУЄ ЗРУЧНІ ТА ДОСТУПНІ УМОВИ ОТРИМАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
Про діяльність Центру надання адміністративних послуг Білопільської районної державної адміністрації розповів на апаратній нараді, яку провів голова Білопільської райдержадміністрації Володимир ДУРНОП’ЯН, начальник відділу організаційного забезпечення діяльності центру надання адміністративних послуг апарату Білопільської районної державної адміністрації Володимир ПУГАЧ
За його словами, у роботі центру беруть участь 12 суб’єктів надання адміністративних послуг, які здійснюють прийом, згідно з графіком. Державний адміністратор забезпечує видачу документів дозвільного характеру місцевими дозвільними органами за принципом організаційної єдності. Щоп’ятниці в дозвільному офісі Білопільської районної державної адміністрації проводяться засідання комісії за участю представників місцевих дозвільних органів. Уже проведено 15 таких засідань.
Як повідомив посадовець, через Центр надається 37 адміністративних послуг. Станом на 1 травня цього року до Центру звернувся 751 суб’єкт звернення. За результатами звернень надано 388 адміністративних послуг (у тому числі 49 документів дозвільного характеру); 297 консультацій, зареєстровано 2 декларації.
«Процес реформування системи надання адміністративних послуг в країні триває. Верховною Радою України прийнятий 9 квітня 2014 року за №1193 Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення кількості документів дозвільного характеру», яким передбачено внесення змін до 34 законодавчих актів та скасовано 113 документів дозвільного характеру», - повідомив Володимир Пугач.
Зокрема, він зазначив, що побудова ефективної системи надання адміністративних послуг, яка передбачає підвищення інформованості замовників, систематичне консультування, якісне надання послуг, налагодження постійного зворотного зв’язку із замовниками послуг для задоволення їх потреб і очікувань, є основною метою реформування системи надання адміністративних послуг.
Також Володимир Пугач наголосив, що згідно з проведеним опитуванням споживачів, якість та доступність послуг в Центрі оцінено на «добре». Скарг на роботу Центру від суб’єктів звернень не надходило.