Районна газета

ДО ВІДОМА РОБОТОДАВЦІВ ТА ПРАЦІВНИКІВ – ЯК СКОРИСТАТИСЯ ЕЛЕКТРОННИМ РЕЄСТРОМ ЛИСТКІВ НЕПРАЦЕЗДАТНОСТІ

Порядок організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 року №328 “Деякі питання ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього”

Щоб скористатися новим електронним сервісом, для входу в особистий кабінет застрахованим особам і страхувальникам необхідний електронний цифровий підпис (ЕЦП).

Використання Електронного реєстру сприяє економії часу для отримання необхідної інформації по застрахованих особах, які працюють у страхувальника за трудовою книжкою (тобто офіційно), та сформувати і роздрукувати заяву — розрахунок.

У пункті меню особистого кабінету “Мої листки непрацездатності” громадянин (застрахована особа) отримує інформацію з такими атрибутами: номер; дата відкриття; дата закриття; причина непрацездатності.

Страхувальнику (роботодавцю) надається інформація по листках непрацездатності осіб, які працюють у страхувальника за трудовою книжкою, з таким переліком атрибутів: номер; дата відкриття; дата закриття; РНОКПП ЗО (реєстраційний номер облікової картки платника податку застрахованої особи; ПІБ ЗО (прізвище, ім”я, по-батькові).

Страхувальнику також надається можливість перегляду, формування та друку заяв-розрахунків по листках непрацездатності (пункт меню особистого кабінету страхувальника “Заяви-розрахунки”).

Інформація про отримання ЕЦП особою розміщено на порталі Пенсійного фонду України.

Ключ ЕЦП може знаходитися на будь-якому носії (наприклад, флешка чи жорсткий диск комп”ютера) або на електронному пенсійному посвідченні.

Начальник Білопільського відділу обслуговування

громадян (сервісний центр)                                                               О.МАКАРЕНКО