ПІДСУМКИ РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН В УПРАВЛІННІ АГРОПРОМИСЛОВОГО РОЗВИТКУ БІЛОПІЛЬСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
14 вересня 2013 року на апаратній нараді, яку провів голова Білопільської районної державної адміністрації Юрій ГЕДЕРИМ було заслухано звіт про роботу зі зверненнями громадян за 8 місяців 2013 року в управлінні агропромислового розвитку районної державної адміністрації
«В управлінні створені умови для реалізації конституційного права громадян на звернення, розроблений та розміщений графік прийому громадян начальником управління агропромислового розвитку та його заступником. Постійно проводиться контроль за станом розгляду звернень громадян, дотриманням термінів та якістю їх розгляду. За 8 місяців 2013 року до управління агропромислового розвитку надійшло 34 звернення громадян, 31 звернення – письмове. 4 звернення - на особистий прийом до начальника управління агропромислового розвитку райдержадміністрації, 30 звернень - з органів влади вищого рівня. 13 звернень – на особистий прийом голови РДА та його заступників, 1 – на особистий прийом голови райради, 2 – на «Телефон довіри» райдержадміністрації, 5 – з Українського контактного центру, 6 – з Сумського обласного контактного центру, 3 – з обласної державної адміністрації», - повідомив начальник управління агропромислового розвитку Білопільської районної державної адміністрації Іван МІСЮРА.
За словами посадовця, всі звернення, що надійшли до управління АПР розглянуті, за всіма надані письмові роз’яснення. 3 звернення роз’яснені на місці, 5 звернень розглянуто комісійно (2 з них з віїздом на місце), 11 звернень вирішено позитивно. Найбільше звернень надійшло з м. Білопілля (5), Верхосульської, Супрунівської сільських рад та м. Суми - по 3, Жовтневої селищної, Ганнівсько-Вирівської сільської, Улянівської селищної рад та м. Ворожба - по 2, інші сільські ради - по 1 зверненню. Питання, які порушують заявники, в основному стосуються: виплати орендної плати (12 звернень), надання роз’яснення про отримання земельної ділянки (4 звернення), виготовлення та отримання державного акта (3 звернення), працевлаштування (2 звернення).
На завершення Іван Місюра зазначив: «В управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації систематично проводиться аналіз роботи із зверненнями громадян. На апаратних нарадах управління агропромислового комплексу щокварталу заслуховується інформація про роботу із зверненнями громадян. По кожному зверненню сформовані справи. Для обліку та систематизації звернень ведеться журнал реєстрації, якій заповнюється у відповідності до вимог діловодства. Нормативна база, що регулює це питання, своєчасно оновлюється. На виконання розпоряджень і доручень голови райдержадміністрації заведено контрольні справи, інформація про хід виконання документів надається з дотриманням зазначених термінів».
Голова райдержадміністрації Юрій Гедерим підкреслив: «У роботі районної влади особливе значення має розвиток інституту звернень громадян, який є основним каналом зв'язків громадянина й держави. Ми повинні з максимальною відповідальністю підходити до роботи зі зверненнями. У листуванні з заявниками потрібно застосовувати максимально зрозумілі для широкого кола громадян формулювання, користуватися посиланнями на нормативно-правову базу, акти органів державної влади та інші документи, що регулюють конкретне порушене у зверненні питання».