Районна газета

«КОЖНА ЛЮДИНА – ЦЕ НАСАМПЕРЕД ОСОБИСТІСТЬ, І ІНТЕРЕСИ ОКРЕМОЇ ЛЮДИНИ В ПЕНСІЙНОМУ ФОНДІ – НА ПЕРШОМУ МІСЦІ»

На цьому наголосив начальник управління Пенсійного фонду України в Білопільському районі Олександр ДЕМЧЕНКО в ході розгляду на апаратній нараді, яку провела тимчасово виконуючий обов’язки голови Білопільської райдержадміністрації Олена НІКІТЕНКО, звіту про роботу управління Пенсійного фонду України в Білопільському районі за січень – травень 2017 року щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян»

«В управлінні Пенсійного фонду України в Білопільському районі здійснюється низка організаційних заходів щодо створення належних умов для реалізації громадянами своїх конституційних прав на звернення», зазначив Олександр Демченко.

Прийом громадян керівництвом управління ведеться у чіткій відповідності з графіками особистого прийому громадян, які оприлюднені у місцевих засобах масової інформації та розміщені у місцях масового перебування громадян. Протягом 5 місяців 2017 року на особистому прийомі керівництвом  було прийнято 73 мешканці району.

На особистому прийомі у спеціалістів управління у 2017 році побувало 3803 відвідувачі з питань пенсійного забезпечення, що  на 75 більше, ніж у 2016 році.

З початку року надійшло 4 письмові звернення громадян, що на рівні показника минулого року. У поточному році повторні звернення та скарги на дії посадових осіб до управління не надходили.

Оперативність і якість надання послуг громадянам є одним із визначальних критеріїв нашої установи. Обслуговування громадян з питань пенсійного забезпечення сьогодні здійснюється в такий спосіб: стаціонарно - в приміщенні управління; на виїзних прийомах; дистанційно, у тому числі шляхом надання електронних послуг.

З метою розширення можливостей дистанційного прийому громадян здійснюється прийом відеозвернень через систему скайп - зв’язку на базі селищних та сільських рад. Для надання електронних послуг за допомогою веб-порталу Пенсійного фонду в районі зареєстровано 4,5 тисяч користувачів, із загальної кількості яких, понад 2 тисячі складають пенсіонери.

Як показує досвід, найбільш ефективним у роз’яснювальній роботі є живе спілкування з людьми. З метою зменшення звернень громадян проводяться виїзні прийоми громадян за місцем проживання, зустрічі в трудових колективах, під час яких сільські пенсіонери мають можливість отримати необхідне роз’яснення чи пораду спеціалістів. З початку року у формі безпосереднього спілкування проведено 148 заходів інформаційного спрямування, на яких були присутні 2334 жителі району. 75 заходів проведено спільно з місцевими органами виконавчої влади та місцевого самоврядування за участі 973 громадян, що значно підвищило ефективність цих заходів. Управління бере активну участь у роботі “мобільного соціального офісу”, з початку року було здійснено 7 виїздів у населені пункти.

В управлінні працюють “гарячі” телефонні лінії прямого спілкування керівництва і спеціалістів з мешканцями району, на які з початку року звернулося 166 громадян.