Районна газета

КОНТРОЛЮВАТИ НЕОБХІДНІ ДАНІ ДЛЯ ПЕНСІЇ ВАМ ДОПОМОЖЕ ВЕБ-ПОРТАЛ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ

Одним із завдань, покладених на органи Пенсійного фонду України, є ведення реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування, де, починаючи з 1999 року, накопичено значний об'єм інформації про застрахованих осіб

Ця інформація використовується не лише для призначення пенсій, але також для призначення всіх видів державної соціальної допомоги та субсидій тощо.

Однак, як показує практика, страхувальники, подаючи звіти з нарахування єдиного соціального внеску, інформація з  яких  формують персональні дані працюючих осіб в реєстрі застрахованих осіб, часто допускають помилки у реєстраційному номері облікової картки платника податків.

Наслідком такої помилки є неможливість встановити належність страхового стажу та заробітку особі щодо якої допустили помилку.

Територіальне управління постійно проводить роботу стосовно виявлення таких помилок, інформування страхувальників та надання їм консультацій щодо шляхів виправлення помилкових відомостей. Водночас, і у самої застрахованої особи також є  можливість контролювати як сам факт звітування страхувальником щодо неї, так і достовірність поданої інформації. При цьому, якщо дані в  реєстрі застрахованих осіб не відповідають даним паспорта особи (ПІБ та адреса проживання, серія та номер паспорта), є можливість застрахованій особі виправити помилку самостійно, звернувшись до територіального управління Фонду.

З метою здійснення контролю за персональними даними варто скористатися можливостями, що надає оновлений Веб-портал Пенсійного фонду України. Для цього потрібно зареєструватися, створити власний кабінет та отримувати всю інформацію про себе, накопичену в реєстрі застрахованих осіб. Зручно також скористатись послугою СМС-інформування.

Як зареєструватися на Веб-порталі або підключити послугу СМС-інформування?

Передбачено два способи:

1. Необхідно особисто звернутися до органу Пенсійного фонду України та подати заяву для реєстрації на Веб-порталі електронних послуг або на отримання інформаційного СМС-повідомлення.

Онлайн реєстрація за електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП, який знаходиться на будь-якому носії (наприклад, флешка чи жорсткий диск Вашого комп'ютера або на електронному пенсійному посвідченні) на порталі Пенсійного фонду України (http://portal.pfu.gov.ua). Реєстрація на Веб-порталі здійснюється тільки один раз! Надалі доступ до електронних послуг, які передбачають персоналізований доступ (одержання виписок, надсилання запитів, скарг, запис на прийом тощо), здійснюється після авторизації на порталі.

Крім того, Пенсійний фонд України запровадив новий сервіс із надання електронних документів з підтвердженням QR - кодом. Послуга доступна для користувачів Веб-порталу Пенсійного фонду України, які увійшли на портал за допомогою електронного цифрового підпису. Електронний документ з QR - кодом, підписаний  електронним цифровим підписом Пенсійного фонду України, згідно з чинним законодавством, є аналогом паперового документа, підписаного відповідальною особою в органах Фонду.

У разі виникнення запитань, просимо звертатись до  Білопільського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Сумської області за адресою: м.Білопілля, вул. Макаренка, буд.7, тел.: (05443) 90773.

Перший заступник начальника

Білопільського об’єднаного управління

ПФУ Сумської області                                                    Ольга Макаренко