Районна газета

ПРО РОБОТУ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН В УПРАВЛІННІ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ЗА 2018 РІК

Якісний та професійний розгляд звернень громадян є одним із пріоритетних напрямків діяльності Управління соціального захисту населення районної державної адміністрації

За 2018 рік до Управління соціального захисту населення  надійшло 282 звернення. Письмових звернень надійшло 25, усних звернень - 257.

Протягом року із загальної кількості звернень із органів влади вищого рівня на розгляд до Управління соціального захисту населення надійшло 253 звернення, в тому числі: з районної державної адміністрації – 12, з Урядової гарячої лінії та  Сумського обласного  контактного центру - 241. Повторних та колективних звернень не надходило.

Як свідчить аналіз звернень громадян, найчастіше порушуються питання призначення та нарахування житлової субсидії; виплата монетизації зекономлених коштів; призначення державної соціальної допомоги  одиноким матерям та малозабезпеченим сім’ям; визначення соціального статусу та одержання пільг; надання одноразової матеріальної допомоги та інші.

За тематикою  звернення надійшли з наступних питань:

- оформлення субсидій - 218 звернень (77,3% від загальної кількості);

- призначення та виплата державної соціальної допомоги – 35 звернень (12,4% від загальної кількості);

- визначення статусу та надання пільг, виплата щорічної разової грошової допомоги ветеранам війни - 9 звернень (3,1% від загальної кількості);

- одноразова матеріальна допомога – 2 звернення (0,7% від загальної кількості);

- інші питання – 18 звернень (6,4% від загальної кількості).

За категорією заявників із загальної кількості надійшло:

-                     від пенсіонерів – 94 звернення;

-                     від осіб з інвалідністю – 22 звернення;

-                     від одиноких матерів – 18 звернень;

-                     від безробітних – 15 звернень.

Збільшення кількості звернень у 2018 році пов’язане з реалізацією програми житлових субсидій. Із загальної кількості звернень по 81 зверненню питання вирішено позитивно, по 201 зверненню надано роз’яснення.

Особлива увага приділяється розгляду звернень учасників АТО (ООС) та членів їх сімей.

Протягом 2018 року до Управління надійшло 6 звернень, в тому числі: 2 звернення від учасників АТО (ООС) та 4 звернення від членів сімей учасників АТО (ООС). В даних зверненнях порушувались питання виплати щорічної разової грошової допомоги та питання пільгового забезпечення. З даних питань надано роз’яснення.

З метою попередження скарг та забезпечення прозорості і відкритості у діяльності Управління, у засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті Білопільської районної державної адміністрації постійно висвітлюються питання соціального захисту населення. Так, за 2018 рік спеціалістами Управління підготовлено та розміщено у ЗМІ 287 матеріалів.

Щомісяця  в Управлінні проводиться аналіз роботи зі зверненнями громадян. З метою попередження звернень аналізуються питання, що порушуються в них, виявляються причини, що породжують звернення, вживаються заходи щодо їх усунення.

Щодня в Управлінні працює «гаряча» телефонна лінія (9-13-33, 0951960523, 0668640155), на якій координатором здійснюється попередній запис на прийом до спеціалістів та надаються роз’яснення з питань призначення різних видів державної допомоги, субсидій та компенсацій. Щоденно координатор надає до 94 телефонних роз’яснень і консультацій, що дає змогу підвищити якість заповнення документів, зменшити час, необхідний для прийому відвідувачів і опрацювання прийнятих документів.

Робота зі зверненнями громадян і надалі залишається одним з головних напрямків діяльності Управління соціального захисту населення.