Районна газета

ЗАПИТУВАЛИ - ВІДПОВІДАЄМО

Я одинока пенсіонерка, та не маю мобільного телефону. У заяві про призначення житлової субсидії, поданої у березні 2019 року, не зазначила номер телефону. Чи маю я право на призначення субсидії?

Наявність номеру мобільного телефону у заяві викликана необхідністю встановлення зв’язку Ощадбанку з одержувачем субсидії. На цей номер Ощадбанк щомісячно буде надсилати СМС – повідомлення про стан розрахунків, із зазначенням наявного залишку платежу за кожним видом послуг - суми коштів, яку одержувач субсидії має сплатити самостійно.

Крім того, по закінченні опалювального сезону Ощадбанк надішле СМС – повідомлення про перерахування  залишків коштів субсидії (за наявності таких) на поточний рахунок одержувача субсидії. Отже, через номер мобільного телефону встановлюється зв’язок між одержувачем субсидії і Ощадбанком.

Разом з тим, без зазначення у заяві номера мобільного телефону одержувача субсидії документи вважатимуться неподаними, і субсидія не може бути призначена.

У разі відсутності мобільного телефону у заявника можна вказати телефон опікуна, соціального працівника чи іншого родича, який не зареєстрований в домогосподарстві.

На вказаний номер мобільного телефону надходитиме важлива для заявника інформація. Крім того, зазначений заявником номер телефону не повинен дублюватися в системі одержання житлових субсидій.