Районна газета

ЗБІЛЬШИЛАСЬ КІЛЬКІСТЬ НАДАНИХ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ ЧЕРЕЗ ВЕБ-ПОРТАЛ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

Серед заходів з підвищення якості обслуговування громадян є зменшення необхідності особистого відвідування і часу, а також отримання актуальної інформації, яку надає сучасний електронний сервіс - Веб-портал Пенсійного фонду України

У 2018 році територіальним управлінням Пенсійного фонду України на Веб-порталі зареєстровано 14,5 тисяч громадян, що станом на 01.01.2019 нараховує понад 32 тисячі користувачів із числа  пенсіонерів, застрахованих осіб та страхувальників — юридичних осіб.

Ті громадяни, які  користуються цим сервісом вже відчули всі його переваги, оскільки за минулий рік більш, ніж у 5 разів збільшилась кількість запитів громадян на отримання інформації в електронному вигляді через Веб-портал стосовно свого страхового стажу, правильності призначення пенсії, отримання довідок про розмір пенсії та відомостей з Реєстру застраховних осіб, умов добровільного страхування тощо.

Нагадаємо, що зареєстровані користувачі Веб-порталу мають можливість вирішувати свої актуальні питання в режимі он-лайн та отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління Фонду,  основні з них, це:

отримання виписок з індивідуальними відомостями про застраховану особу (ОК-5, ОК-7);

перегляд даних електронної пенсійної справи;

направлення звернення з будь-якого питання та отримання відповіді, не відвідуючи Пенсійний фонд, та замовлення послуги інформування за допомогою СМС -повідомлення, електронної пошти тощо;

надання запиту на попередню підготовку документів (довідок, виписок, інших документів);

можливість записатися на прийом до посадових осіб із обранням теми, дати та часу відвідування органу Пенсійного фонду;

при виявленні недостовірних даних в персоніфікованих відомостях — звернення до роботодавця для усунення помилок у поданій ним звітності;

 користувачі, які мають електронний цифровий підпис можуть заповнити звернення на призначення (перерахунок) пенсії та надіслати його до підсистеми “Звернення”, а також, замовити електронні документи, як то довідки або витяг з реєстру застрахованих осіб з підтверджуючим QR-кодом, який є аналогом паперового документа.

Крім того, на сторінках веб-порталу є багато довідкової інформації, користування якою не потребує реєстрації: графіки прийому керівництвом Пенсійного фонду України, адреси головних та територіальних органів Фонду; актуальні тексти законодавчих актів; зразки бланків, заяв, документів, необхідних для призначення  (перерахунку) пенсій, отримання допомоги на поховання.

Як зареєструватись на веб-порталі?

Процедура реєстрації на порталі максимально спрощена. Передбачено два способи реєстрації.

Оскільки портал надає доступ до персональної інформації, то для реєстрації необхідно один раз  звернутися до органу Пенсійного фонду України (незалежно від місця реєстрації), заповнити відповідну заяву та отримати відповідні роз'яснення щодо користування сервісом. При собі потрібно мати паспорт та довідку з реєстраційним номером облікової картки платника податків. Після заповнення заяви, Ви отримаєте реєстраційний код (код заяви), який необхідний для реєстрації на Веб-порталі, тобто зберігати в таємниці до моменту закінчення реєстрації. Завершити реєстрацію можна в будь-який зручний момент, зайшовши на Веб-портал в мережі Інтернет (http://portal.pfu.gov.ua), обравши пункт меню “Зареєструватися”.

Другий спосіб — он-лайн реєстрація з використанням електронного цифрового підпису (ключа ЕЦП) не виходячи з дому на персональному комп'ютері.

Послуги, які надає Веб-портал, є актуальними для людей похилого віку та людей з особливими потребами, оскільки ряд питань вирішується дистанційно. Не менш важливу інформацію містить Веб-портал для застрахованих осіб.  Кожен хто працює, може перевірити тут інформацію з особового рахунку у системі персоніфікованого обліку, починаючи з 1 липня 2000 року  та щомісячно здійснювати контроль за даними, які вносяться до системи персоніфікованого обліку та впливають на пенсійне забезпечення.

Працівники територіального управління роблять усе для того, щоб зробити зручним і зрозумілим доступ до інформації, яка накопичена в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Слід зауважити, що Веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально та працює з дотриманням вимог щодо захисту інформації. Усі послуги Веб-порталу є абсолютно безкоштовними.

Варто тільки спробувати, і Ви відчуєте всі переваги отримання електронних послуг Пенсійного фонду України!